მთლიანი სახის ბოტოქს-მასაჟი. ნაოჭები სწორდება, სახე მშვიდდება, იჭიმება და ახალგაზრდავდება

0
39

ინტენსიური წერტილოვანი მასაჟი, რომელიც ამშვიდებს სახის კუნთებს, რითაც ბოტოქსის ეფექტს იძლევა. ბონუსის სახით გვაქვს შეშუპების საწინააღმდეგო ლიფტინგ-ეფექტი. ეს განსაკუთრებით შესამჩნევი იქნება მათზე, ვინც ბოლო, მერვე პუნქტამდე მიაღწევს. სწორედ, ასეთ ეფექტურ მასაჟზეა საუბარი Girl.ge-ის რედაქციის მიერ მომზადებულ დღევანდელ სტატიაში.მასაჟი კეთდება მწოლიარე მდგომარეობაში. შეგიძლიათ ახლაც ივარჯიშოთ, ეკრანის წინ ჯდომით, მაგრამ საქმეს სერიოზულად უნდა შევუდგეთ ჰორიზონტალურ მდგომარეობაში. მწოლიარე მდგომარეობაში ბევრად უფრო მარტივია მოდუნება და ამ დროს ძალიან მნიშვნელოვანია თავის საიმედო საყრდენი.ვწვები ლოლიდრიმის ნაოჭების საწინააღმდეგო ბალიშზე. მასზე დაძინება ვერ შევძელი, მაგრამ თვითმასაჟისთვის ძალიან გამომადგა, თითქოს ამისთვის იყო გამოგონილი.

  1. ვწვებით, ვადუნებთ: მხრებს, კეფას, სახეს. კბილები ღიაა, ტუჩები დახურულია რბილად, დაძაბულობის გარეშე.
  2. რამდენჯერმე ჩავისუნთქავთ და ამოვისუნთქავთ, ვაფართოებთ გულმკერდის არეს და ბეჭებს.
  3. მასაჟს ვიწყებთ თმის ზრდის ზონიდან. აქ, რადგან ზედაპირი ფართოა, უფრო მოსახერხებელია მუშაობა ორივე ხელის ყველა ან რამდენიმე ზედა ძვლით.ვიკეთებთ მასაჟს დაჭერითი და რხევითი მოძრაობებით, ერთდროულად ორივე მხრიდან. სადაც მტკივნეულია, ვჩერდებით 2-3 ჩასუნთქვა-ამოსუნთქვას განმავლობაში, ამასთანავე ვაგრძელებთ კანზე დაჭერას და რხევას.მტკივნეული ადგილები ასიმეტრიული იქნება.
  4. როდესაც ძვლების ქვეშ კანი დაიწყებს თავისუფლად მოძრაობას, გადადით საფეთქლებისკენ და შუბლისკენ.აქ უფრო მოსახერხებელია უფრო ლოკალურად მოქმედება: საჩვენებელი ან საჩვენებელი და შუა თითების ზედა ძვლებით. აირჩიეთ ის ვარიანტი, რომელიც თქვენთვის უფრო მოსახერხებელია. აქ ბევრი რამ დამოკიდებულია სწორედ თქვენი თითების სიგრძეზე.ზემოქმედების პრინციპი იგივეა: დაჭერა, რხევა, სადაც მტკივნეულია – სუნთქვა. საფეთქლებზე ვმუშაობთ უფრო რბილად, თუმცა აქ მტკივნეული ადგილები გაცილებით მეტი იქნება. არ დაივიწყოთ ცხვირის ხიდიც.ვიმასაჟებთ მანამ, სანამ არ ვიგრძნობთ, რომ კანმა თავისუფლად დაიწყო მოძრაობა თითების ქვეშ და შუბლი გასწორდა.თუ დაიღალეთ, შეგიძლიათ ამით დაასრულოთ და მასაჟის შემდეგი ნაწილი მოგვიანებით შეასრულოთ.
  5. გადავდივართ თვალის მიდამოში, ისევ ვიმასაჟებთ ცხვირის ხიდს და საფეთქლებს. ვმუშაობთ ძვლებით და მხოლოდ საჩვენებელი თითებით.ვმუშაობთ კიდევ უფრო რბილად, შესაძლო ძალისხმევის დაახლოებით 30-40 პროცენტით. თვალების ირგვლივ ნაზ კანზე შეიძლება ადვილად გაგილურჯდეთ კანი. ასე, რომ არ ფანატიზმის გარეშე.
  6. გადავდივართ სახის შუა ნაწილში. ვმუშაობთ ლოყებზე, ნასოლაბიურ ზონაზე, ტუჩებზე, გვერდით საღეჭ კუნთებზე.არ დაივიწყოთ ცხვირის ქვეშ არსებული არე, მაგრამ აქ ნაზად დააჭირეთ, განსაკუთრებით მაშინ, თუ გაქვთ ნებისმიერი პროთეზი, გვირგვინების ჩათვლით. თუ გადააჭარბებთ, შესაძლოა ისინი გადაადგილდეს, ან თუნდაც გატყდეს.განსაკუთრებული ყურადღება მიაქციეთ გვერდით საღეჭ კუნთებს. ვმუშაობთ ფრთხილად, ფანატიზმის გარეშე. ამასთანავე, ზემოქმედება უნდა იყოს ხელშესახები.
  7. გადავდივართ სახის ქვედა ნაწილზე.თუ დაიღალეთ, ცოტა ხნით შეისვენეთ. მასაჟი მოითხოვს გააზრებას და კონცენტრაციას და დაღლის შემთხვევაში არსებობს ავტომატურ რეჟიმში გადასვლის რისკი.მასაჟის მოძრაობებით გაიარეთ სახის ქვედა კიდეზე. იპოვნეთ ადგილები, სადაც კუნთები ერთმანეთს ერწყმის. როგორც წესი, ეს წერტილები ყველაზე მტკივნეულია და პასუხისმგებელია კანის დაბერებაზე. ასევე ნაზად ვიმასაჟებთ ქვედა ტუჩის ქვეშ არსებულ არეს, არ ვივიწყებთ პროთეზს.
  8. გადავდივართ შემდეგ მტკივნეულ წერტილებზე, მკერდის ზონაში. მკლავებს ვხრით იდაყვებში, ვაჭერთ მასაჟის ზონას და ვაგრძელებთ: ვაჭერთ, ვარხევთ, ვსუნთქავთ.აქ უფრო მოსახერხებელია მასაჟი შუა თითების ძვლებით და იოგის მუშტით – თითებით სუსტად გვიჭირავს ცერა თითი. მიიღება რბილი ზამბარისებრი მოძრაობები.მასაჟის ამ ეტაპზე ნერწყვდენა გაიზრდება. ფრთხილად იყავით, რომ არ დაიხრჩოთ. ნერწყვი გადაყლაპეთ. ასეც უნდა იყოს, ეს გაზრდილი ლიმფური ნაკადის და შეშუპებისგან თავის დაღწევის ნიშანია.ყურადღება მიაქციეთ, რომ თავად მკერდს და არც მკლავებს არ ვიმასაჟებთ. მხოლოდ ზედა ნაწილს და მხრებს.
  9. მასაჟის შემდეგ ვდგებით აკურატულად, მარჯვენა მხარის გავლით. ხელებით ვიწევით, ვჯდებით და მხოლოდ ამის შემდეგ ვდგებით ფეხზე. ვსწორდებით თანდათან, თითქოს ზურგით კედელს ვეყრდნობოდეთ. ვასწორებთ კისერს და სულ ბოლოს ვწევთ თავს.ეს არის ძალიან ინტენსიური თვითმასაჟი. მისი შესრულება რეკომენდირებულია კურსების სახით: 3-5 დღის გამოტოვებით, 10-12 სეანსი. შეგიძლიათ გაიმეოროთ 2-3 თვის შემდეგ.ეფექტს იძლევა ერთჯერადი სეანსიც, რადგან ამშვიდებს სახეს და აშორებს შეშუპებას. შედეგი ნარჩუნდება 3-8 საათის განმავლობაში. ეფექტის დასაფიქსირებლად, საჭიროა სრული კურსი.

თუ თვლით, რომ ამ მასაჟმა შეიძლება ზიანი მოგაყენოთ, ნუ შეასრულებთ მას და გაიარეთ კონსულტაცია თქვენს ექიმთან. ნუ დაგავიწყდებათ, რომ ამ ცხოვრებაში ყველა თავადაა საკუთარ თავზე პასუხისმგებელი. მე გიზიარებთ ჩემს გამოცდილებას, იმას, რაც ჩემს შემთხვევაში მუშაობს, რაც არ მომწონს, ამის შესახებაც აუცილებლად გატყობინებთ.